HELGEN KOMMER INSPRINGANDES

Idag har jag gjort samma sak som dom senaste dagarna i 3 veckor, jobbat. och idag låg jag hela dagen i buskar, rensade ogräs och lyssnade på musik, ganska mysigt trots allt, haha!
Och jag längtar tills imorrn, exakt varför vet jag inte. kanske för att det är sista dagen på kyrkogården (YEY)!
Iallafall, efter det så ska jag och familjen direkt till mariehem, till våra kusiner och deras familj och hjälpa dom flytta. dom ska nu bbo på röbäck, har inte vart där och sett hur det ser ut, men det blir nog bra!
Sedan ska jag och några kompisar ha filmkv'äll, och det ska bli jättekul!

Men nu ska jag, kan ni gissa...... GÅ OCH SOVA!
Godnatt! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0