SUNNY DAY

Jag, mamma och Sandra har idag vart till umeå och köpt lite grejer till lägneheten! gah, det är hur skoj som helst! =D 
vi köpte lite småsaker så som skärbrädor, stekpanna, stekspade osvosv. och jag hittade min drömsoffa, den var huuuur fin som helst, men ganska dyr,.. lär nog inte bli den =( 
men.. jag ska nog inte klaga, vi har tur som fått tag på en lägenhet, så jag är glad! =D 
nu ska jag sova. alltså alla borde nästan tro att jag sover hela tiden, vilket halvt är sant, men jag jobbar ju halva dagarna så jag blir trött.
godnatt!



Kommentarer
Postat av: elin

jaa :) som utomlands! :D



åh, va kul :) var ska du flytta?

2008-08-14 @ 00:08:40
URL: http://eliiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0