ALLT MÖJLIGT

Oj, nu har jag inte skrivit på länge! Men.. jag ska väl berätta kort vad jag har gjort dom senaste dagarna.
Under veckan så har jag jobbat på kyrkogården och det har gått rätt så bra. Lite drygt bara, men rätt så härligt när det är sol. Har ändå fått lite färg =) aja, nu är det bara 9 arbetsdagar kvar, HURRA!

I torsdags så bestämde jag och en kompis att vi skulle fara och kolla på några spökhus som finns i närheten av han, och det gjorde vi! Han skulle komma hem till mig och hämta upp mig, men han kom ganska sent, och eftersom jag kliver upp klockan 6 varje morgon så var jag helt död vid 20-tiden, så jag gick och la mig för att vila. Och såklart somnade jag. Men när dom ringde andra gången så vaknade jag och släppte in dom. 
Och vi fick inte se något, och inte för jag hade förväntat mig att vi skulle det, men det var ändå spännande. Iallafall så kom jag hem vid halv 3 den morgonen och skulle upp 6.... det enda jag kan säga är att jag funkade inte då. jag var så nära död man kan vara. Jag kände att jag passade in på kyrkogården.
Sedan, på eftermiddagen (fredag) så for jag till Stöcksjö, till Natalie och Antons stuga och var med dom + Amanda. Vi hade tänk ha en skräckfilmskväll, men det visade sig att vi bara hade... EN film. Så jag ringde några andra kompisar, och det slutade med att dom köpte filmer och kom och såg med oss! Hehe. 
Sen for dom och vi gick och badade för att inte somna. Och sen såg vi "It" av Stephen King, den var j'ättelång och jag somnade men den verkade bra!
Och sen på lördagen hade vi en till såkallad filmkväll, fast då var vi bara jag, Natalie och Anton men det var ändå kul! =)

I gårkväll så träffades tjejerna från min klass hos Maja för att fika, prata och ha det trevligt. Jätteskoj, måste göras om! 
Och jag tänkte lägga in dom finaste bilderna jag tog på er tjejer, ni är dom snyggaste jag vet!

 


Kommentarer
Postat av: Sissi

Men najs bild på Christine! xD

2008-08-09 @ 13:56:08
URL: http://sissifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0