FINA GREJER

Ojsan, kom just på att jag inte har uppdaterat bloggen på ett bra tag, så det kanske är dags att göra det!
Tänkte berätta om i söndags... då blev lilla Natalie hela 17 år! var dit bjuden på fika och sedan cirkus på kvällen, var riktigt roligt! Vi bakade chokladbollar och tårta och sedan kom resten som skulle fira henne och vi fikade. Sen gick vi ut och kastade freesbee (stavning?!). 

Natalie fick en ascool kamera! =D

Iallafall, cirkusen var ganska rolig, tog kort på en popcornförsäljare som gick runt och sålde....popcorn! 



Egentligen är nog cirkusar tänkt för mindre barn, men vi hade rätt så kul iallafall! Anton var kreativ och gjorde en hatt av den där man har popcornen i. Den blev väldigt fin tycker jag. Popcorn killen skrattade jättemycket åt han.



(anton kommer hata mig nu)

Nu ska jag plugga historia och engelska!
HEJS


Kommentarer
Postat av: Natalie

Omgomg, snygga bilder ^^

haha =D

2008-08-27 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0