GRATIS KLÄDER =D

Så, nu har jag äntligen jobbat klart! Vi fick sluta en timma tidigare så jag for hem, och vi for direkt till röbäck där vi hjälpte kusinerna att flytta in. Det var ett jättemysigt hus med ett stort stall. 
Åt middag där och övningskörde sedan till Natalie där vi hade filmkväll. Det var mysigt, men jag var trött. satt uppe i 24 timmar, och sov endast 4 under natten, så nu är jag trött och blir sur över minsta lilla. 
Iallafall, idag så fick jag ett sms av Natalies storasyster Erina och hon sa att hon skulle slänga lite kläder som hon hade rensat ut ur garderoben och undrade om jag ville titta om jag ville ha nåt innan hon kastade det, och givetvis så kollade jag!
Hittade 2 par skor, (ett som jag och Natalie delar på) en svart halterneck klänning och en vit sak som jag inte vet vad det heter. men det är typ som en halv kofta av något slag. kan ta kort och lägga in sen, och från igår om jag hade haft kameran hemma. tror jag glömde den i fickan på tröjan som jag lånade av Natalie (OM DU LÄSER DET HÄR, KOLLA I FICKAN!!!) eller så ligger den i nån påse här hemma. fast jag orkar inte leta nu. är för trött.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Andas, jag har den ^.^

2008-08-18 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0