1-3 JULI

Nu har jag, Natalie, Peter, Johannes och Anton tillbringat några dagar i Natalies och Antons stuga. På tisdagen gjorde vi inte så mycket, lagade middag, badade och spelade wii. 



Då hade ännu inte Anton kommit, utan jag och Peter cyklade på onsdan till Umeå för att köpa lite medicin osv. då hämtade vi Anton. Den cykelturen regnade det som om det aldrig hade regnat förrut. Jag hittade även en mobil som låg på stan i typ en vattenpöl. Hoppas att den fungerar för den som rår om den.
Senare när vi kom tillbaka till Stöcksjö (där de har stugan) så gick vi och badade och bastade. Sen blev det skräckfilm! Gah vad jag älskar att titta på det. Vi såg Creep, Boogieman och The number 23. The number 23 var den bästa av dem, men de andra var inte så jättebra. 
När vi hade tittat så gick vi och kollade på soluppgången och Anton hittade en 50-lapp på sjöbotten! =D



Sedan gick alla och la sig förutom jag och Anton som ville spela wii ett tag, så vi gjorde det. Men vi blev lite ägda ett tag för vi hittade inte wii-remotern och letade efter den i typ en halvtimme. Vi rotade genom Peters väska och där var den. Så vi spelade och spelade och Anton blev hungrig så vi hittade korv i kylskåpet så vi grillade den i kaminen där vi hade gjort upp en brasa. Vi lekte också med en korv...



Korvhumor.
Och idag "väcktes" jag av att en idiot sprutade vatten på mig......
Nu orkar jag inte skriva något mer för jag är trött. Men kort sammanfattat så var det sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liite snygg killen med blöt tröja va då!! :O ;)

2008-07-18 @ 16:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0