ÄNNU MER SHOPPING

Sex and the city filmen var hur bra som helst! till och med peter gillade den! =D

Igår så var vi ute och shoppade mera. Jag köpte ett par jättefina skor för 200 kr och en Ramoneströja för 50 kr! Hur bra som helst. Sedan for vi ut med Natalies och Antons familj + Antons kompis familj och åt middag på en restaurang. Efter det for vi till deras husbilar och chillade där. Mysigt!
Natalie följde med oss hem och sov här. Tyvärr så hade Peters bror och hans kompis som han bor med kommit hem så vi var tvugna att sova i soffan. Igen. Och den här gången var vi tre stycken.
Jag kan lova att jag var ganska trött och sur imorse. Men iallafall.. vi for på stan igen och köpte kaffe och glass och var med Natalies familj igen och bla fikade.
Sedan blev jag och Peter lämnade och vi gick och handlade lite mat, och sedan åt vi på Sandys, jättegott!

Nu har jag nyss vart ute med Nala en sväng och jag tror att jag ska se lite på tv. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0