BRÄNNA

Egentligen är det ganska tråkigt att vara ensam hemma en längre tid här i Bjenberg för det finns absolut inget att göra.
Jag är också ganska avundsjuk på familjen för dom är på gotland och har det jättekul medans jag kliver upp klockan 6:00 och far och jobbar varje dag. Fast det var helt okej idag, vi pratade på ganska mycket när vi höll på att skyfla gravarna så tiden gick fort. 
Jag har även bränt mig jävligt mycket mitt på ryggen och jag når inte att smörja själv och eftersom ingen är hemma så kan jag inte få hjälp med det, sååå... det är bara att härda!
Nu längtar jag tills jag får lönen, då ska det inhandlas en systemkamera! =D 

Kommentarer
Postat av: Cazzis

Jag har den själv, den är superduperbra :D

2008-07-31 @ 12:58:04
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: Nils ''niccee'' Svensson

TACKAR TACKAR! Ha en bra helg XD

2008-08-01 @ 17:59:45
URL: http://niccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0