KVÄLL

Nu har jag nyss sett filmen the happening. den var ganska konstig och orealistisk. jag gillade den inte iallafall. jag har sett några filmer på rad nu som jag inte har tyckt om, så har ni några filmtips på bra filmer?
På lördag åker familjen till mormor för att träffa min moster, hennes man och hans föräldrar som är här på besök från Tyskland. Ska bli trevligt att se dem, var ett tag sen. Självklart följer kameran med. 
På tal om kameror så har jag varit ganska dålig på att lägga upp bilder här och jag själv tycker det är roligare att läsa ett inlägg som innehåller bilder, så jag ska skärpa mig!

På måndag åker jag till Stockholm med Peter i en vecka ungefär. Vi ska ta hand om hans brors hund medans han är borta, och vi ska bo i hans lägenhet. En dag hade vi tänkt spendera på Gröna Lund! Ska bli riktigt kul och samtidigt skönt att komma bort ett tag. 

Nu ska jag försöka sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0