KYRKOGÅRDEN

Andra dagen på kyrkogården. Helt okej, fast lite tråkigt. Men är då myckeeet bättre än förra. Skaffade mig en snygg bränna igår med hjälp av brottarlinnet jag hade på mig, haha! 

Och hörni! Jag har funderat på mitt framtida systemkamera köp och jag kan inte bestämma mig riktigt, ska jag köpa en begagnad kamera som är inköpt dyrare och har mer finesser, men priset är lägre, pga att den är begagnad, eller ska jag köpa en ny, där jag är säker på att det funkar och är fräscht, men inte möjligtvis få samma finesser?
Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Cazzis

Jag tycker helt klart att du ska köpa en ny! :) En begagnad kommer inte hålla så länge, eftersom varje kamera klarar av ett antal exponeringar. Min kompis köpte en begagnad, den är så gott som död nu, medans jag köpte en ny, den är frisk och kry haha :D



svar: Tack!! <3

2008-07-29 @ 22:25:05
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0