SHOPPING

Igår var det grönan med massor av karuseller med Peter, Natalie, Viktor, Anton, Anton och Alicia. Riktigt kul, fast lite synd att rävarna (Natalile, Peter och Viktor) var så fega. De vågade sig inte på dom värsta, som Fritt fall och Katapulten.
Idag var vi på bla gamla stan och shoppade. Hittade en Mando Diao-tröja för 39 kr och ett linne för 24. Har inte shoppat så mycket än eftersom Natalie for så tidigt och det är inte så kul att gå och kolla i affärer med killar. Eller inte med Viktor och Peter iallafall, hihi!
Och ikväll ska jag och Peter åka och se Sex and the city-filmen, har hört att den ska vara riktigt bra, så jag har vart sugen på se den ett bra tag. Så det ska bli kul =D

Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder för min usb-sladd är hemma, så ni får vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0