SPÖKEN OCH GASTAR

nu har jag nyss vart ute och övningskört med mamma. vi var på strömpilen och jag fick två tröjor och ett par solglasögoon! =D sedan for vi till en av mammas kompisar och var där ett tag. vi satt och pratade och kom in på det ockulta. bla anden i glaset och andra spökhistorer och jag fick höra ganska mycket, eftersom både mamma och hennes kompis tycker sig kunna känna av sånt som inte står rätt till, som om det finns andrar eller liknande någonstans. jag tycker det verkar jättespännande, men dom säger som "låt bli det, det är onödigt" och "du vet att vinden finns, varför färga den för att se den blåsa?"

imorgon så ska jag ta bussen som kanske är här vid 11.45 till umeå och fara på banken och kolla vart mitt studiebidrag för maj har tagit vägen, för jag har inte fått det än! =( 
sedan ska jag till Natalie och sova där! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0