första dagen på lovet

första dagen på sommarlovet... ganska tråkigt väder, men bättre än igår. for till umeå och hämtade alla grejer från mitt rum för att flytta hem. sedan ringde jessika och hon kom, så jag tog en paus med mitt uppackande. vi gjorde inte så mkt (finns inte så mkt att göra här -.-) men vi gick iaf på en promenad och plockade liljekonvaljer, ringde christine och mobbade henne för hon har 3 år kvar till studenten och bakade något som såg ut som bajs. fortsatte sedan med att ta in alla grejer, om det skulle bli regn. när jag väl hade fått in allt på mitt rum så var jag jätteless och orkade inte städa och fixa till allt. så nu ligger det i en hög på golvet. men jag ska göra det imorrn. då får ni se hur fint det kommer att bli! =D 

nu ska jag gå och duscha. ska upp 6.45 för att jobba på skogsnolia. hoppas det blir kul!

Kommentarer
Postat av: Christine

Men små flickor, jag tar ju fortfarande studenten i 3an! :P 4e året är ju KY-utbildning och det är ju typ samma sak som högskola (vilket ni troligast kommer behöva gå) (:

2008-06-12 @ 18:59:09
URL: http://christineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0