fredagen den 13de

idag hade jag tid på tandregleringen för information. jag fick reda på att jag skulle få tandställning och sedan en operation där de kapade någonstans i överkäken för att få den att "falla fram" en bit. vet inte om jag ska göra det. har iallafall 1,5 år på mig...
sedan blev det jobb, skogsnolia idag med! den här dagen blev roligare än förra! 
det var så här att eftersom nolia låg typ nån kilometer in i skogen så gick det små minibussar för folket till nolia från parkeringen. iallafall så hade de som var parkeringsvakter inte skött sig så jättebra, för det hade parkerat bilar efter dom där smala grusvägarna, så det var för trångt när man fick möte, så bussarna slutade gå till entren där jag stod. och så kom det en halv handikappad man och en kvinna som ville med bussen, men den kom ju inte, och de behövde verkligen skjutss. så jag och jessika gick till montern brevid oss för de hade fyrhjulingar och andra fordon och frågade om de kunde skjutss dom. och det gick jättebra! 
efter några timmar kom det en annan man som också verkligen behövde skjutss, och vi tänkte fråga samma man igen, men han var inte där. nån minut senare kom det nån i ett fordon som jag inte vet vad det är och vi stoppade han och frågade. han svarade "jag måste tillbaka till min monter... men ni kan ju låna den här!" vi visste ju inte ens hur man körde den, men han visade oss och så vips så var vi iväg. (lägger in en bild på en liknande, men den vi körde var en annan modell, och mycket coolare xD)



sedan kom mamma och hämtade mig och vi for till umeå och åt middag och handlade, för att sen fara till farmor och farfar. där bjöds vi på jordgubbar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0