NATALIE

Idag var jag ledig från jobbet, men skulle upp vid 8 för att ta spruta på vårdcentralen. det gick bra, men jag är ganska känslig för det där, brukar bli blek, må illa och kallsvettas, så jag låg ner när jag tog den för att undvika det. det gick iallafall bra, och sedan åkte vi till umeå. där for jag till Natalie och väckte henne och vi for på stan och var där ett tag



där har vi Natalie i någon affär där hon hittade en hatt hon tyckte om.
sedan kom peter och vi gjorde inte så mkt. vi gick senare hem till Natalie och spelade kubb med Anton.
dom var väldigt dåliga på det och var sura, och Natalie tog kort på dom.



vid 17 så tog jag bussen till hörnefors för att jobba på bilbingon, det var hur drygt som helst och vi fick stå ute på en parkering där det satt mest gammfolk i bilarna och springa dit om dom hade fått bingo. btw så fick jag dela ut den högsta vinsten som var på 10 000 kr =D men även om det var drygt så var det ändå värt det, för vi får vara lediga två dagar och vi jobbade i 4 timmar. 

nu ska jag duscha och sedan sova. jobb imorgon med.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Helt ärligt, jag har då den snyggaste mössan ever!

(Måste seriöst köpa den....)

2008-06-25 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0