skolavslutning

Skolavslutning idag! in your face alla som har det imorrn =D nemen den kändes ganska ovärd... först till skolan vid 10, städa ur skåpen, samlas, få glass + betygen och sedan sluta. så då for jag och några och åt lunch, och tjejen som sitter och kollar om man har minervakort (måste visa upp dom när om vi ska få lunch) började prata, som hon brukar göra ibland. en gång sa hon "ÅHH SNYGG TRÖJA!!!" man blev lite i chock och ba "eehee, taack.." men nu brukar jag prata ganska mycket med henne. haha! 
sedan for jag till mariehem för att packa ihop lite grejer för att sedan ta bussen till hörnefors. möttes av farfar som skjutsade hem mig. och just ja. när jag väntade på bussen på stan köpte jag ett fotoalbum för jag har nyss framkallat lite kort och tänkte försöka göra nåt fint av det. ska bara be mamma köpa en silverpenna så kommer det nog bli bra. 

nu gör jag ingenting.... skitväder, man blir bara uttråkad, irriterad och rastlös när det är sånthär väder.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Elak du är, jag har imorgon.

Dålig avslutning minerva har;P



Hoppas det blir fint i fotoalbumet, lägg upp en bild sedan?



Dumma väder!!!!!

Ge mig sol :)

Puss

2008-06-10 @ 21:11:33
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0