HELGEN

Nu har jag inte varit aktiv på ett tag, och det är för att jag har varit hos Natalie och då har jag inte orkat sitta vid datorn. 
Iallafall, så i fredags så jobbade jag sista dagen åt kommunen. Vi målade klart fikahuset vi hade börjat på och när vi var klar med det åkte vi hem. på eftermiddagen åkte jag till som sagt till Natalie och var med henne och Amanda. På kvällen for vi till nydala, men vi stannade inte så länge utan for med Johannes och Max och tänkte våldgästa Peter för han har bara suttit inne hela dagen och spelat ett nytt spel han hade köpt. Men det slutade med att vi for till Johannes och gjorde inte så mycket och Peter, Anton och Pontus kom och for ganska fort igen för att fortsätta spela. När dom hade dragit for vi andra till Subway och drack kaffe och bara pratade till 2 ungefär. sedan for vi hem och sov.


Natalie hade min kamera under den större delen av kvällen och hon hade tydligen ett "ben-tema", så hon hade nästan bara tagit bilder på folks ben. 

På lördag eftermiddagen åkte jag hem och under kvällen gjorde jag inte så mycket, såg en film på tv, övningskörde. 

Just nu ligger jag ute i solen med citron i håret och hoppas att det ska bli lite ljusare. Sofia, min lillasyster på 8 år och hennes kompis satt just här bredvid och pratade lite och Carl (hennes kompis) sa:
Jag hörde på radion att två killar skulle gifta sig
Mamma: Jaaa..*visste inte riktigt vad hon skulle säga*
Sofia: Det kallas bög. 
Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ben-tema forever! <3



Fungerade citonegrejej föresten?? :P

2008-06-29 @ 20:17:10
Postat av: Madeleine

HAHAHHAHAHAHHAA, sa hon det? ;P

Det skulle jag vilja höra, haha. Du som lärt henne eller?

Puss

2008-06-30 @ 03:46:47
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0