DE SENASTE DAGARNA

nu har jag inte bloggat på ett tag eftersom internet har varit jättekonstigt men nu tänkte jag skriva lite. 
sommarjobbet som jag har har varit ungefär likadant, tråkigt och inget att göra. vi fick sluta en och en halv timme tidigare, men lön ändå, så det var skönt! sedan for jag till umeå för att vara med Natalie, Anton och Anton. vi fikade på subway och sedan chillade jag och Natalie på stan och hemma hos henne. vi satt även i en park och då kom det en gubbe i permobil, och frågade "är ni kära?" vi blev rätt så chockade så vi frågade vad han sa och sedan frågade han om vi var kompisar osv. han berättade massa saker om miljön, och frågade om vi aldrig läser tidningen, och jag sa att jag klev upp tidigt på morgonen så jag orkade inte, och han "jamen vafan...om du sover på natten och inte nullibullar, HÖHÖH" men han va ganska trevlig annars. men sen när vi gick så mötte vi han, och då såg det nästan ut som han jagade en tjej med slöja och skrek något som "TA AV DIG DET DÄR JÄVLA HELVETET DU HAR PÅ HUVUDET!" då blev han läskig. sedan så när jag skulle ta bussen hem så var det två aliksar som skulle med och ena var en tjock gubbe och den andra var en gubbe, fast han måste ha vart transa. iallafall så satt gubben och berättade om hur kär han hade vart i den där transan och transan ba "vaa, har du?" sedan började han leta efter sin telefon och svor för sig själv för att han inte hittade den och gubben fortsatte "jag har vart kär i dig i 20 ååår" och transan "vart i helvete är min telefon?!??" haha det var ganska kul att lyssna på iaf.

sedan på midsommar var vi under dagen hos farmor och farfar i sörmjöle och åt lunch där med lite släkt. det var trevligt. 
senare på kvällen så åkte jag, Maja och Jessika till norrbyskär och vi fick skjuts av några gamla klasskompisar i en egen båt, hur härligt som helst! sedan gick i bara runt där och träffade lite människor. vi fick även skjuts tillbaka vid 12-tiden till norrbyn, men då kom vi på att vi inte hade någon skjuts där till hörnefors så det vara bara att börja traska. så vi gick till hörnefors på kanske en och en halv timme och det var jävligt drygt! 

nu ikväll har jag och sandra börjat måla carporten och det var också ganska drygt. har rödfärg överallt tror jag.
nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0