massa saker

Okej, nu har jag inte vart speciellt aktiv på ett bra tag, men när jag tänkte skärpa mig och skriva, igår, då förflyttades bloggen tydligen! så jag skriver nu istället. iallafall, helgen har varit väldigt trevlig. torsdagen tillbringades på nydala med Madde, Natalie och några flerr. sedan sov jag hos madde.
på fredagen åkte jag hem till skogen och under dagen gjorde jag inte så mycket. sedan på kvällen for jag till Sissi och vi gick först en promenad och pratade om massor, och sedan såg vi en film. den var jättesöt!
dagen efter sov jag nästan till ett och när jag vaknade hade jag fått ett sms av Viola som ville hitta på något och det gjorde vi. först var vi och badade (mitt första dopp, om man inte räknar då jag badade i usa). sedan kom vi på att vi ville grilla, så vi bad mamma skjutsa oss till hörenfors så fixade vi mat att grilla och gjorde en jättegod middag. 
och nu idag har jag inte gjort så mycket, övningskörde till maxi och sedan skjutsade mamma mig till mariehem. efter en middag som bestod av mackor (orkade inte laga något) så for jag till natalie för att hämta min kamera som hon hade. hon hade fixat ännu mer på sitt rum under helgen och det var ascoolt! ett ditmålat träd på garderoberna! sedan åkte jag vidare till nydala för att möta upp Mathias för jag skulle köpa en skiva han han. Mando Diao och albumet heter Never Seen the Light of Day. sitter och lyssnar på den nu och det är riktigt bra! och en ännu coolare sak är att den är singerad =D



imorrn så har vi klassens dag på skolan, och då ska vi fara på umelagun och bada. om det är fult väder så skulle vi se film och spela tv-spel (vår klassförsetåndare är världens spelnörd) som vi gjorde förra klassens dag vi hade. 
på kvällen har Natalie bestämt att vi ska ha uppesittarkväll hos peter och se film och massa sånt.
det kommer att bli jättekul att komma till skolavslutningen och inte ha sovit så jättemycket som jag misstänker att vi inte kommer att göra. fast vi skulle bara städa skåpen och klassrummet. då gör det inte så mycket.

och jag har tänkt jättelänge att jag ska fixa till designen på bloggen, men det har aldrig hänt. jag har väl haft för mycket att göra som jag egentligen inte har. inget i skolan som tog upp rätt så mycket tid förrut. men.. det har ändå inte hänt något. men om jag får tråkigt nån dag så får jag väl ta mig i kragen... kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0