VÄRDELÖSA JOBB

haha alltså mitt jobb suger. det är det mest värdelösa jag någonsin har haft. sällskapet är sämst, uppgifterna är sämst, allt är sämst! som tex idag.. då samlades vi klockan 8 på persbovallen, som vi hade blivit tillsagda. en gubbe kom och berättade att vi skulle putsa fönstren och skura golven i idrottshuset, och att vi var tvungna att hämta nyckeln själv, som fanns på kansliet som öppnade kl 9, så vi fixade vattenspridarna som kanske tog max 5 minuter och sedan satt vi bara och väntade. 
när vi kunde hämta nyckeln och fara och börja så gick det jättefort eftersom vi är 7 pers, så en timme senare var vi klara. då satt vi bara också i ungefär en timme till lunch, för det är aldrig med någon vuxen som delar ut uppgifter när vi är klara. vi tog lunch i en halvtimme extra och jag for till Sissi ((sissifreak.blogg.se) fick inte länken att fungera) och åt lunch. det var mys. 
sen, vid halv 1, efter lunch fixade vi vattenspridarna som tog kanske 10 min denna gång, och sedan satt vi på fotbollsplanen till halv 3 och sen for vi hem. 

Kommentarer
Postat av: hehe

du misslycades med länken

2008-06-19 @ 00:22:47
Postat av: Madeleine

Du, lätt förtjänta pengar? ;)

Puss

2008-06-19 @ 22:28:50
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0