ännu en måndag

usch, vaknade imorse och var jättetrött. nog för att jag brukar vara trött, men inte så här trött. även fast jag hade sovmorgon till 9.50.. men det är nästan ingenting!
iallafall så hade jag redovisning på friskvården som är första lektionen på måndagar, och det gjorde mig inte piggare. hade inte övat så mkt på den så jag och han jag hade jobbat med hoppades på att slippa göra idag, och istället få göra den på onsdag. men näe, vi fick gå upp nästan direkt. 
men det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå. iallafall.. det är gjort nu, så det är skönt.

just nu har jag hål och sitter i ett grupprum med natalie och cesar. natalie sitter typ och pratar med sig själv och cesar ser jätterolig ut. han spelar wow. eller nåt såntdär töntspel

Kommentarer
Postat av: Roger

såg dig idag

2008-05-06 @ 18:57:40
Postat av: Niklas

Såg också dig idag

2008-05-06 @ 18:58:04
Postat av: Rolf Lassgård

hEEheh

2008-05-06 @ 18:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0