Helgen

Helgen har varit skoj! i fredags så ringde madde och ville hitta på nåt, så hon och fredrik kom och hämtade mig och vi fort till hörnefors och tittade på lite fotboll. men det var tråkigt så vi for till en lekplats, haha. 
senare for vi hem till mig och där chillade vi bara. 
Lördagen bjöd på kulturnatta och härligt folk! synd bara att stämningen var lite halvtaskig, förutom när dileva spelade och jag tror dom flesta har samma åsikt om han! ;) 
idag for jag, mamma och mina syskon till mormor och åt middag där. fick övningsköra dit, och det är ca 10 mil, så jag har nästan kört mig less.
nu väntar plugg i mängder, men innan det tror jag att jag ska koka mig en kopp te, för jag har fått ont i halsen. (tror det beror på gårdagens skrikande när dileva spelade, haha!)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vi hade skoj :) ändå. haha :D
puss

2008-05-26 @ 21:12:15
URL: http://madeleeinep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0