helgen

Helgen har varit trevlig! i fredags hade jag, natalie och peter tänkt grilla men det slutade med att vi inte hade någonstans att vara. så vi bestämde oss för att fara på bio. vi gick till bion för att kolla filmer, men vi kunde inte bestämma oss, för ingen verkade som "YES DEN!" så vi gick och åt för att sedan gå tillbaka och bestämma.
när vi kom tillbaka kunde vi fortfarnade inte komma överens, så vi tyckte att vi skulle gå och hyra några filmer och köpa lite godis. sagt och gjort så hyrde vi "Stay Alive" och "Hot Chick" (tror den hette så). Stay Alive handlade om ett dataspel och när man dog i spelet så dog man på samma sätt i verkligheten. så då var det några som skulle lösa det där. den var faktiskt rätt så bra! Hot Chick handlade om om den "perfekta" tjejen och en rånare. de bytte kroppar med varandra och den var jätteskoj!
sedan for vi till natalie och sov där. 
dagen efter gick vi på stan ett tag tills jag skulle hem med bussen. på kvällen for jag till jessika och hälsade på henne. det var skoj! fick en försenad födelsedagspresent. ett inramat kort på jag, hon och christine på avslutningsbalen i nian. den var jättefin, tack! =)
och sen idag.. då har jag inte gjort så mycket. nu hade jag tänkt göra nåt bra. som tex plugga... eller städa. jag har kommit på en sak. för att slippa plugga så brukar jag börja städa i stället. det är ganska bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0