slut på den här dagen med

Träning idag med natalie, martina, malin och madde! det var niice. först core control, sedan aerobics bas och efter det funk. core var skoj som vanligt, men areobicsen var faktsikt inte så kul =( men efter en timme så var man ganska slut. och funken var inte heller så rolig så vi gick. 
madde följde mig hem och vi käkade middag, och chilllade. det var mys =) 

nu ska jag försöka göra tyskaläxa, om hur man böjer adjektiv... inte kul, tror jag ska skit i den och gå och lägga mig istället. säger bara att jag inte fattade nåt. FÖRRESTEN! jag måste också säga åt tyskaläraren att jag ska göra provet. det får jag INTE glömma.

nu ska jag sooooovvaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0