sovmorgon

idag var det en ganska rolig morgon. igårkväll hade jag tänkt ta sovmorgon för vi skulle bara lyssna på redovisningar på friskvården som är på morgonen, och sen är det hål. fast av nån konstig anledning ställde jag väckaren ändå. kanske av vana... iallafall så vaknade jag klockan 7.30, då den ringde sen snoozade jag i 9 min, och då tänkte jag att jag fortsätter sova och skiter i friskvården, men då kunde jag inte riktigt somna om, så 10 minuter innan jag brukar fara till skolan kliver jag upp för att gå till skolan...
det var inte så värt, för vi hade lektion i typ 40 minuter. 
och nu sitter jag hemma och pluggar. känns inte så kul med engelska och tyskaläxa, svenskaprov och samhällsseminarium. 
och sakta men säkert planeras helgen. det blir grillning på fredag, och på lördag ska jag åka till en gammal klasskompis som jag inte har träffat på ett tag nu! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0