DETTA INLÄGG ÄR TILL LOVISA SÅ HON SLUTAR KLAGA

Ojoj, jag har vart jättedålig på att blogga och Lovisa har klagat!
men, hm.. det har ändå hänt ganska mkt. fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
kan iaf berätta att min körskollärare var sjuk idag så jag kunde inte ha min körlektion. och nu sitter jag hos natalie och vi ska plugga. får se hur det går med det men jag skulle faktiskt behöva det. har redovisning imorn.

Och nu behöver jag lite tips från er.. Julklappstips!
vad kan man ge till famlij, vänner osv?
Kom på nåt, vad som helst, för en smartskalle till kompis kom på att vi skulle ha lilla julafton så då måste jag köpa asmånga (nej jag skojar bara, det var en rolig ide)

och jag saknar usa jääääättemkt!


(typ vid mexikanska golfen)

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag saknar också usa fett mycket! happy bild på oss! :D



och det ska bli roligt med lilla julafton juuue! (jag tyckte min idé var bra!) fast det är jobbigt att hitta julklappar ja...

2008-12-01 @ 23:30:39
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Fridas

Tyvärr har jag inte killers nya ty jag anser den vara sämst av alla album. Så jag nöjer mig med de gamla godingarna!

2008-12-02 @ 16:36:53
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/
Postat av: Helen

Stod i aftonbladet att nya trenden var att köpa sexleksaker till sin familj, sina vänner och sådär! Tycker ni ska satsa på det ;p

2008-12-04 @ 13:41:14
URL: http://helensundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0