REPLACEBLE

Okej, nu har jag vart jättedålig på att blogga med saken är den att jag varken har haft lust eller tid. Men, nu har jag tråkigt. Jag borde sova, men kan inte. Så nu kan jag skriva lite. tror att anledningen till att jag är sömnlös är att jag var ledig idag! det var såklart skönt och det enda värda jag har gjort idag är att ha vart på en teorilektion.
har börjat med körkortet på riktigt och min första körlektion ska jag ha på torsdag! känns väldigt spännande.
lägenheten har fortfarande inte blivit klar, men nu är det inte mycket kvar. han ska måla i hallen, och sen borde det vara klart. fast han är seg så det kommer säkert dra ut ännu mera. + att farmor ska komma när det är klart och putsa fönsterna, hänga upp gardiner osv. men det ser jag fram emot så det blir riktigt färdigt!

sen taggar jag the killers nya album som släpps snart! hoppas på att den är bra, riktigt bra. har hört 2 singlar från den och dom är bra. såå.. då hoppas jag att rsten av skivan är det, hehe.


Nemen.. nu borde jag ändå sova. hoppas jag får tillbaka blogglusten och skriver oftare
Godnatt!

Jag hatar att du gör mig så jävla förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag hatar att du gör mig så jävla förvirrad.





Vaaaaaa?

2008-11-12 @ 12:47:12
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Peter

Postat av: Natalie



Jag hatar att du gör mig så jävla förvirrad.





Vaaaaaa?



jaa exakt, vaaaa? :O

2008-11-19 @ 02:35:44
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0