BANANSKAL

Idag har vart en ganska bra dag! Först hade vi styrketräning på friskvården så vi var såklart i gymmet. Sedan spelade jag och Lovisa squash innan lunch och det var jätteskoj! Sedan efter lunch hade vi engelska och kemi. På kemin håller vi på att förberda ett Jeopardy-spel som vi ska ha efter höstlovet. Det verkar spännande!

Igår kom mormor och mamma och hälsade på och vi fick lite saker såsom glas, duk, bordstabletter, mat osvosv. Väldigt uppskattat! Mamma kom även med min cykel som jag ska ha som är en riktig mormorcykel! Jag tycker den är rätt häftig. (Bild kommer sedan)
Imorgon ska jag och några kompisar åka till Ikea och shoppa! Det ska bli jätteskoj!

Jag funderar på att köpa Sex and the City-boxen. Jag har bara sett några få avsnittt på tv + filmen och är redan kär! Så jag får ju mycket för pengarna, elller vad man ska säga för jag har ju massa osedda avsnitt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0