HELGENS BESTÅNDSDELAR

I helgen har det hänt lite grejer alltid! På lördagmorgonen for jag och några kompisar till Ikea i Sundsvall och shoppade! Vi tillbingade mest tid i gallerian där brevid. På Ikea hittade jag saker till lägenheten såsom klocka (en jättestor och assnygg!) en väckarklocka, besticklåda, grytlappar osvosv. i affärer i gallerian fyndades present till mamma vilket jag inte kan säga för hon brukar läsa min blogg, vantar, studentkokbok med jätteroliga recept och ett klistermärke att sätta på dörren där det står "Mycket reklam tack!" =D

Idag så har det vart en typisk söndag. har inte gjort så mycket. eller jo, jag har vart på stan och köpt sex and the city boxen och jag taggar marathon! Någon som är på?
Dagen har även gått åt till LITE pluggning. Skrivit några rader på engelskan. Sakta men säkert börjar den bli en sida och det måste bli minst två tills på fredag. samtidigt ska lite (läs väldigt väldigt mycket) matte göras för det är prov på torsdag. + det att det är lite annat, bla historiaprov nästa vecka, redovisning osvosv.

Det här blev ett tråkigt inlägg. Eller ja, roliga inlägg = bilder. men jag orkar inte hämta sladden OCH kameran för att lägga in bilderna på datorn. dom får ni senare. kanske.
NU! SOVA!

Kommentarer
Postat av: F r i d a S u

Wohoooo jag längtar! Kokaintäcke in my heart. Plus att jag inte varit inne på bloggen på ett tag så hur är läget?

2008-10-13 @ 14:41:52
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/
Postat av: Kokaintäckeeeeeee<3<3<3

JAAAAAAAAAAAAA! PRISA NATALIE! Wioe jag ska läsa nu på stört! Eller hehe kanske så fort jag kommer hem.



Jag har inte heller nån stor blogglust så jag håller en omröstning på min blogg, om folk vill att jag ska fortsätta blogga eller ej. hahaha.

2008-10-16 @ 18:15:18
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/
Postat av: Fridasu

Men nej jag ska inte ta bort den heller :) Jag känner bara inte för att blogga så mycket och ofta nu. Har ingen inspiration längre så jag tänkte att om jag tar en liten paus kanske jag får den tillbaka :)

2008-10-17 @ 17:19:26
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0