4 DAGAR KVAR

Jaha, nu sitter jag här och försöker få en bra början på min filmanalys som ska vara på engelska.. det hela går inte lättare med tanke på min engelska.. JAG ÄR HELT VÄRDELÖS PÅ ENGELSKA!! 
men... jag får kämpa vidare! 

Idag på mattelektionen så satt jag och Martina och gjorde reklam för Natalies berättelse "John och Johan". den är faktiskt väldigt bra, så läs den! thebang.blogg.se (jag har fortfarande problem med att göra länkar...)

Förövrigt så är det 4 dagar kvar tills jag och syster flyttar! taggar gaaaaalet mycket! =D


Detta är min syster som jag kommer att dela lägenhet med...!



Kommentarer
Postat av: Frida Su

Jag kan lika gärna lära mig att det är du som kommenterar när det står Natalie, aight? ;) Gulligt att dela med syster din. Det kommer nog jag också att göra när jag skaffar lägenhet.

2008-09-29 @ 20:42:37
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: det var så lite så :)

2008-09-29 @ 20:45:05
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Sandra

DUUUUUUUUUU SKA TA BORT DEN BILDEN,!!!!! OMG!!!!

2008-10-02 @ 13:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0