FRISKVÅRD

Nu sitter jag på skolan och väntar på att friskvården ska börja. Vi ska ha någon genomgång tror jag, men det är rätt okej ändå. Brukar oftast vara ganska intressant. Men senare idag... då ska vi ha konditionstest! Usch. Men jag har iallafall laddat ipoden så jag har lite musik. 

Och nu är det fredag och det innebär HELG! =D Ikväll ska jag jobba, men sedan då ska jag bara slapppa. Tänkte försöka plugga en del, försöka fatta fysiken och räkna lite matte. Kanske börja med engelska arbetet också. Jag funderar även på att fara och se Patrik 1,5. Den verkar bra, men vi får se hur det blir med det.
Någon som sett den? (Tror den har premiär idag, hehe, kanske inte så många som sett den än då)

Sen så ska jag försöka få mamma att ringa till någon körskola så jag kan börja ta kör- och teorilektioner! Hade vart underbart om man kunde ta körkortet så fort man fyllt 18, men det kanske är för stora förhoppningar? 

Nu är det drygt en kvart kvar tills lektionen börjar, jag kanske ska gå och kolla om det är någon som har kommit.
VI hörs!

Kommentarer
Postat av: fRIDA sUNDBERG

Åhå. Jag har fotografisk bild nu. Roligt! Vad händer ikväll?

2008-09-12 @ 10:27:21
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/
Postat av: rebecca

ja det är den också :)

2008-09-12 @ 21:05:52
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0