KISSEKATT

Jag har märkt att jag är ganska dålig på att blogga under helgen. Eller ja.. typ hela tiden, men speciellt under helgerna. Men det kanske är för att då gör man en massa saker. Men jag tänkte kort berätta vad jag har gjort under denna helg.

I fredags så var det filmkväll (igen). Vi såg en värdelös film, björnbröder 2, som jag pratade igenom, störde och förstörde. Final Destenation 1, 2 och 3 tittades också på, men tyvärr somnade jag under sista. Men dom var riktigt bra faktiskt. Om ni ska se nån film, så se dom! 

Under dagen på lördagen var jag hos Natalie ett tag under dagen. Senare på kvällen var jag med Fredrik. Madde var även med oss ett tag. Iallafall så var det inte så skoj att köra moppe hem vid 2 på natten. Vart jävligt kallt.
Nåt som var underbart skönt när jag kom hem var att ta en stor fleecepläd, linda in sig i den och lägga sig i sängen och sedan dra täcket över sig. 

Idag så har jag inte gjort så mycket. En typsik söndag. Kastat in lite ved, övningskört, ja.. bara tagit det lugnt helt enkelt. Men en sak har hänt iallafall! och det är att när jag skulle gå ut, så hörde jag en katt som jamade jättefult, men jag trodde det var en av våra. Sedan frågade mamma om jag hade sett katten som brukade springa runt här, och när jag gick och tittade så var det en okänd katt som satt i buskarna! Den var jättemysig och jättemager, så jag gjorde nåt som man ABSOLUT inte ska. Jag gav den mat. Men jag tyckte så synd om den och när den fick en skål med mat så kastade den sig över den. Så jag antar att den var hungrig.

Den okända katten med mjölskägg!

På onsdag har vi kemiprov. Jag måste plugga. Jag orkar inte plugga.
Blä, iallfall. JAg tagggar oktober! Flytttttaaaa! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0