DU HAR SKRATTAT ÅT MIN HUMOR LIKA GOTT SOM JAG ÅT DIN

jag taggar stockholm sjukt mycket just nu. inte minst för att det verkar bli superväder då vi ska dit! fast det som är lite dåligt är att jag har 20 kr på mitt konto.



något som jag däremot inte taggar är skolan. matte imorn första lektionen....nejtack. har två prov som jag har missat. eller ett har jag missat och ett fick jag ig på. men helt seriöst tycker jag det är okej, för dagen innan vi hade provet så hade jag teoriprov och samma dag som igprovet hade jag uppkörningen. så jag satt och va nervös. och när jag ändå håller på att klaga så har jag fått en blåsa mellan två tår. det är lite obekvämt som.

btw sa anna något ganska äckligt i lördags.
anna: frida, vill du veta min dusch historik?
jag: ÖH? ....jahaaa.
anna: jo kolla, i onsdags duschade jag sist, och både igår och i förrgår var jag ute och joggade!
verkligen jättenice. tur jag inte bor med henne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt med fint väder! dock så hatar jag att det förmodligen inte kommer var lika fint här...



mm, blåsor mellan tårna.. tack för den bilden....-_-

jag har spanska imorrgon kl. 8.30.. tror du jag orkar det? nej... men jag går dit ändå! och jag har inte gjort min läxa.. oh shit...



rumsren flicka?

- ja, men kroppshygienen verkar vara en annan femma..

dock så är det inte så hemskt.. om man inte vistas bland folk dvs..

2009-04-19 @ 23:19:21
Postat av: Johannes

varför glömmer jag namn hela tiden!!!!

min ovan..

2009-04-19 @ 23:20:22
Postat av: Natalie

oo.. ta mig med till stockholm!! "Stockholm i mitt hjääärta" (8)



din syster är ju mysig,, men ja antar de går i släkten (a)

2009-04-20 @ 13:26:51
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Peter

DU ÄR BLEK!

2009-04-20 @ 18:04:21
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0