OPINIONS, KEEP THEM TO YOURSELF

åh vad jag älskar skola. MUMS med historiaprov där jag inte kan någonting imorgon, religionsredovisning där jag kan lite fast det är drygt ändå. fast sen var det inget mera men jag hatar det ändå. och sen vill jag gå och lägga mig för att inte vara så jävla trött (jag har insett att jag behöver typ 10 timmars sömn minst för att inte vara trött) imorgon, sen måste jag också duscha. fast först måste jag skriva klart det sista på religionen OCH läsa 30 långa dryga sidor i JÄVLAÄCKLIGA HISTORIABOKEN!!!!!! och sen kommer peter och säger hur fint väder och hur härligt han har det ÅH vad glad han blir

fast nu kanske man undrar varför jag sitter och bloggar när jag har massor med äckel att göra... och det är för att det är för äckligt att göra det!!!!

sen ska jag lägga in en bild på mitt blonda hår och så ni får se hur brun jag är! 

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag har det ashärligt! och ÅHHH vad jag är GLAD!



men det är u inte så äckligt. eller du borde duscha för annars är DU äcklig.



saknar dig. IHHIHIHI :]

2009-04-21 @ 22:25:15
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Natalie

ush. bajs läxa. och bajs peter, ska vi förvisa han ifrån landet så han aldrig kommer hem? (a) fast då får vi se te att han skickas till nordpolen eller nått så han inte kan skryta om vädret right? :)



2009-04-22 @ 09:44:57
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Johannes

.. håller med man är äckligt trött på äckelskolarbete!!

jag har samhälls nu, men jag var duktig och gjorde klar en analys igår... ikväll blir det 100% historia!!!

tagga!!



ge mig frågorna till provet sen...

2009-04-22 @ 14:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0