STOCKHOLM I MITT HJÄRTA

nu är vi framme i stockholm efter en ganska dryg bussresa. det hade blivit något fel, eller så var det fel på busschauffören, för vi fick aldrig en paus då man kunde gå ut och stäcka på sig. så det var drygt. sedan har vi åkt över högakustenbron 3 gånger på en kvart, och på samma  kvart åkte vi också under den, hur coolt är inte det?! =D
sen tunnelbanan och pendeltåget var skumt för vi höll på ta fel, men vi kom på rätt tillslut, så nu sitter jag här, i sollentuna, i en lyxvilla som har hur fint läge som helst. och det gör det ju inte sämre att vädret är toppen! minst 20 grader och strålande sol. jag, jessika och mamman här var ute på en promenad för ett tag sen och det var typ jätttejätte varmt. och då hade jag strumpbyxor och en munktröja. blir tshirt sen, hehe.

hoppas ni är avundsjuka och har dåligt väder. snart ska vi på stan och shoppa. hejdå!
(peter, jag behöver inte usa nu)

Kommentarer
Postat av: Natalie

hahaha ^^

jag är jätte avundsjuk på att du hade en sådan dryg bussresa xP hoppas du har det bra :)

2009-04-25 @ 10:53:08
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Peter

Jätteavundsjuk på solen? haha jag har haft solen i en månad nu och du har det inte lika varmt som mig tyvärr. Klockan är nio just nu och det är 20 grader redan. Till dagen kommer det gå upp mot 30 -35 grader! :)



men hoppas du har det bra i sthlm iaf ;p

2009-04-25 @ 15:28:02
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Johannes

det har varit grymt varmt i Umep idag också!! upp mot 20 grader faktiskt! och jag har gått i linne! jag är nöjd...

Det är inte så coolt,...

2009-04-25 @ 17:52:41
Postat av: Linda

jag vill också se mando diao och vara i stockholm!

men vi har ändå haft nice väder :)

2009-04-25 @ 18:06:10
URL: http://automatickid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0