TAKE MY HAND AND CLOSE YOUR PRETTY EYES

christine och david från mjölby är hemma. dom kom förbi mig igår och vi hade tänkt fara ut på krogen. det blev en jättetrevlig kväll! var inge drag från början, men sedan, då jävlar! kan berätta att jag har sjukt ont i fötterna efter dom där högklackade skorna. var hur som helst jättetrevligt! =)

iallafall så är det hur härligt som helst med lov och jag har kommit på att april är snart slut. eller det kommer går fort. för lovet kommer gå hur fort som helst och sedan är det typ mitten av april. och två veckor går ändå fort nu när det är ljust och vårigt. så snart maj! =D


mina finaste!


Kommentarer
Postat av: Scherschanten a.k.a John

Hej hå. Uppriktighet är bra och ja, jag känner mig löjlig/fjantig över att jag reagerar på en sådan sak, samtidigt så fick jag en stor mörk klump i bröstet när jag läste det. Jag vet inte om du någonsin har älskat, men älskar man någon så vill man (som Jens Frida skrev innan) att man skall vara den sista den personen tänker på när den lägger sig, den första personen tänker på när den vaknar, den första vars blogg personen kollar för att veta hur man mår etc... Kärlek är krångligt.

2009-04-12 @ 21:53:00
URL: http://greenmanalishi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0