HIGH HEELS

nä okej, jag hatar inte världen =)
nu har jag handlat, letat fram kläder och börjat packa inför imorgon. ungefär 9 timmar buss med jessikapersika kommer bli mysigt! jag taggar! och imorgon ska jag skita i friskvården för annars blir det så stressigt och jobbigt (sen får jag också sovmorgon, hihi) och sen kommer kamerorna med så ni ska få se niceiga bilder!
och jag säger bara FUCK IPRED!

och jag läste nyss att kent ska släppa ett nytt album! det ser jag framemot!
upptäckte precis att vi hade glömt ett mjölkpaket framme sen i förrgår....med mjölk i. verkligen jättetrevligt

Kommentarer
Postat av: Peter

Kent är emå.



Kul med sthlm! ha så kul!

2009-04-23 @ 22:44:12
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Linda

Kent äger! men Winnerbäck är bätre :)

Han kommer med ett album och en bok i september

2009-04-23 @ 22:46:18
URL: http://automatickid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0