LONG BEFORE ROCK 'N' ROLL

söndagkväll. igår var vi på stan hela dagen och sedan globen och mando diao. det var verkligen hur nice som helst! fyndade lite allt möjligt också! idag tog vi en promenad till en galleria här i närheten. när vi kom hem så började dom med att grilla mat, så det blev grillat till middag =) sedan har jag, jessika, hedvig (9 år) och astrid (7 år) sett på hajen. jag tycker dom var sjukt coola som vågade det! =D


Notera hur grönt gräset är och hur alla steker.




Bästaste bästaste Mando Diao

Imorgon går bussen 10.55 från stockholm city till gävle och där blir det att äta lunch med pappa, kanske gå lite på stan, för att sedan åka lastbil med honom hem till umeå igen. det känns som att jag kommer vara väldigt trött på tisdagen, och direkt på morgonen väntar ett nationellt prov i engelska, åh vad kul. men nu har jag kul =)


Kommentarer
Postat av: Peter

Bästaste är inget riktigt ord!

2009-04-27 @ 00:33:06
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Linda

åååh när jag såg gräset blev jag värsta avundsjuk :(

men snart är gräset grönt här också :)

2009-04-27 @ 01:40:46
URL: http://automatickid.blogg.se/
Postat av: Johannes

det ser sweet ut... men du kan inte rimma på kul och kul--- döh...

eller inte använda det i meningar efter varandra, det är sär...

Mando diao är fan inte så bra..

Deep purple i sommar kommer vara MYCKET mer AWSOME/ LEGENDARY!!!!

2009-04-27 @ 09:11:55
Postat av: Natalie

vad bra du har haft de bra där nere frida ^^

ehm.. angående eng nat kanske du ska förberedda dig på en mindre chock/stress känsla.. any way du får reda på imorgon bitti antar ja för jag har inga pengar på telefonen (a) men annars kan ja säga åt anton att skriva det.. de tror jag jag gör :D

2009-04-27 @ 16:25:26
URL: http://thebang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0