GOTLANDISH

här kommer lite bilder från gotland. va med linda direkt jag kom hem typ så jag har inte orkat lägga in dom. men nu



dubbelhakstävling i väntan på färjan efter en hel dag i bilen



random blomma som mamma sa att jag skulle ta kort på



anna va lite dryg



"jättefina"



sandra grisen gustavsson



kalkstensstrand



några dassiga hus



tingstäde träsk



väderkvarN



fotarN



fårö



minieken



blå lagunen (kalkbrott)



en liten tremening tror jag.



KNEIPPBYN!



visby innerstad



ridande poliser!



ringmuren



ringmuren



rauk

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG!! Så fina bilder!! Ni verkar ha haft as nice! :O

Får ja följa med nästa gång? jag vill också till Gottland! :D

2009-08-11 @ 19:46:17
Postat av: Natalie

glömde skriva namn.. sorry!

2009-08-11 @ 19:47:48
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Linda

ååh ni verkar haft as mysigt

nice bilder också :)

2009-08-13 @ 02:02:38
Postat av: Peter

ganska nice!!! :D

2009-08-13 @ 15:20:57
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0