CAN YOU SAY BRAINWASHING?

Det var jätteskoj igår! Vi gjorde middag, åt den, gjorde tårta, åt den, pratade, pratade och pratade! Fick bl.a. en till bil =D men denna fick jag bygga ihop själv.

Sen inatt hade jag en jättemysko dröm. Det var jag och några till, som jag inte vet vilka dom var, som hade blivit tillfångatagna av en jättearg och läskig gubbe. Vi var i en lokal som var tom typ, men det påminde lite om en gammeldags affär, fast det var helt tomt. gubben var iaf jättedum, och tvingade oss att lägga alla våra värdesaker vi hade på oss i en hink typ. så vi stod på ett led, och jag stod ganska långt bak. jag började plocka fram mobilen, och skrev ett sms i smyg till mamma som löd "hjälp oss, snälla!" sen ett till där det stod "skynda mofnonf" (eller typ något sånt, jag skulle skriva ett till ord, men det blev fel så T9 gjorde så att det blev typ så). men gubben såg mig skicka det där sista smset och blev jättearg och började jaga mig därinne. och samtidigt blev han yngre och yngre. till slut såg jag en bil som stod utanför och det var min mosters mans mamma som hade kommit för att rädda oss. och när gubben, som nu hade börjat blivit ett barn, såg bilen så sprang han ut genom bakdörren och lyckades komma undan!
Jätteskum var den iallafall!

här hade jag tänkt skriva om hur arg jag är, men jag tänker inte ödlsa tid och energi på det



Nova, - 08

Kommentarer
Postat av: Natalie

Söt bild :O :D



Du drömmer verkligen skumma drömmar :S

2009-02-22 @ 15:03:10
URL: http://thebang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0