JAG HÖRDE INTE, TA DET IGEN

Var på bio igår med Linda, vi såg Fredagen den 13onde. Det var en nyinspelning av den gamla klassikern och den var väldigt bra! Den var asspännande och man hoppade till typ hela tiden. Helt klart värd att se!

Hos Linda lyssnade vi bl.a. på musik, och en låt som jag gillade asmkt var den här:




Ikväll blir det att fara ut och äta med familjen, sedan till en lägenhet utan internet =(
Btw så kom jag på att det bara är den här veckan och sen är det lov! WEY! =D det ska bli asskönt. jag har inget planerat typ, så vi får se vad som händer (förutom att jag och Linda ska försöka fara iväg och åka slalom xD)

ne, nu ska jag kliva upp

Kommentarer
Postat av: Linda

Filmen var as bra xD

System of a down äger xD

2009-02-22 @ 12:35:59
URL: http://automatickid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0