PLÖTSLIGT ÄR DET BARA 6 DAGAR KVAR

Okej, jag har vart jättedålig på att uppdatera men det är för att jag inte har internet.
Iallafall idag så har jag biologiprov. jag tänkte vara jätteduktig och plugga mycket igår. när jag kom hem satte jag mig och läste i boken. typ 5 sidor kanske. sedan kom jag på att jag måste äta middag, så jag gjorde det. och det tog ett tag. sen blev jag trött så jag gick och duschade och gick och la mig sedan. så nu sitter jag här, utvilad och kan ingenting inför provet!

men något som är bra är att jag får helg efter den här skoldagen! =D är typ studiedagar torsdag och fredag och det är jätteskönt. sen på fredag hade jag tänkt att bjuda på middag och tårta för att fira mig. =D och sen tiiiiisdaaaag. 18 år! YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0