RUBRIK

Nu är jag hemma i bjenberg och när jag kom hem överraskades jag av ett paket som låg på bänken, och det var till mig!
det satt en lapp på den där det stod:
Frida
Tack för att du hjälpte mig när jag bröt benet.
/Iris
och i paketet var en ask choklad =D

detta hände nån gång innan jul då jag hoppade av bussen. det var hur halt som helst, och en tant som bor i byn hoppade också av. jag hade börjat gå, så då hörde jag hon ropa "HALLLÅÅ", så jag sprang tillbaka och då låg hon ner. samtidigt kom en som bodde just där bredvid så vi hjälpte henne in i bilen och skjutsade hem henne. men hon kunde inte stödja på benet så vi fick typ lyfta henne.

så om man är en vardagshjälte så kan man överraskas med sånahära saker! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0