03.45

Skola om ungefär.. 5 timmar. Jag och sandra bestämde oss för att inte sova något, för iaf jag, hade vaknat sent idag, och det är så jävla drygt att kliva upp tidigt och man inte har sovit så mkt, så lösningen på problemet är att inte sova något alls! =D (hoppas att mamma inte läser det här)

jag drack precis upp en stor kopp väldigt starkt kaffe, och än sålänge går det bra. vi har ändå gjort lite nytta, som tex rensat papper, tvättat och plockat undan lite. jag har även ägnat mycket tid åt att smörja in mig med min nya body butter.

och jag tänkte bara förvarna dom på skolan som läser min blogg att inte vara dryg med mig imorn, ni behöver helst inte prata med mig. för jag känner redan nu att jag inte kommer vara så jätteglad.

nu tänkte jag leta rätt på en fotkräm och smörja in mina fötter (HEHEH tarantino varning)
och förrestennnn! är det någon som vet av en bra festival i sommar som man kan fara på? (18år + körkort = en bra sommar)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Frida, du vet jag kommer vara jävlig :)



Tagga Sommar! <3

2009-01-08 @ 08:34:00
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Natalie

Frida, du vet jag kommer vara jävlig :)



Tagga Sommar! <3

2009-01-08 @ 08:34:15
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Fridasu

Var glad för det! Och jag drack bara en kaffe till frukost. En kaffe!!! Hehehehheheh smarting Frida till en annan duming Frida ;););););)

2009-01-08 @ 12:07:43
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0