PLING PLING PLING

Just nu så ligger jag och läser en engelskabok som ska vara utläst och jag ska ha skrivit en essä på 3 sidor om den till på fredag. jag är på sida 13. bra kämpat Frida!

och en annan sak.. det blir ingen önskelista för jag kommer inte på något! ni som ville ha en får istället använda eran fantasi =)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


And I miss this bitch alot!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har bestämt mig för att detta år kommer bli det bästa året någonsin. Och sommaren speciellt. Jag längtar! Och på tal om sommar, jag har värsta super sommar nostalgi låten!




Fast det känns lite jobbigt att jag redan taggar sommar... det är ju trots allt bara januari.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha meh ingen önskelista :( :P då får du vara beredd på att det kanske inte blir en så bra present från mig då :P

jag vill ha sommar nuuu :(

2009-01-25 @ 16:30:33
URL: http://automatickid.blogg.se/
Postat av: Natalie

Min lilla sockerläpp och jaaa :]



vi vill ha sommar idaaaag xD hahah ^^

2009-01-25 @ 23:49:34
URL: http://thebang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0