NÄR DET BLÅSER PÅ MÅNEN

Idag hade jag tänkt ut något jättebra att blogga om me jag kommer inte på det nu =(
Iallafall, idag var det skola som vanligt, friskvård, biologi och svenska (nu jävlar ska jag lära natalie att hennes älskade pommes frites inte är bra för henne). På svenskan ringde brandlarmet också och jag blev glad för vi hade svenska som inte är kul. Vi var tvunga att springa ut för och lärarna såg lite oroliga ut allt. De sa att detta inte var en övning. Då blev det genast spännande så jag skyndade mig till klassrummet för att hämta min dator och väska. (Jag kunde ju trots allt inte lämna dom i de eventuella lågorna) Men inte fick jag ta min jacka inte!
Som tur var, för min jacka, så var det bara någon som hade rökt inne på toaletten, och, som otur var, för mig, så fick vi fortsätta med den jävla svenskan.
btw, så stod det om utryckningen på vk.se vilket var ganska coolt.



Där har vi riktig eld!

Om en vecka ska jag köra halkbanan! Jag taggar asmkt! =D sen är det typ... 4 veckor kvar tills jag blir 18 (jag undrar hur många gånger jag har nämnt att jag taggar 18 i bloggen egentligen, men jag gör ju det, så ni måste veta det!)

Och Peter ville att jag skulle skriva en önskelista, så varför inte. Det jag önskar mig är:
- En diskhora
- En städhora
- En tvätthora (ev. skulle detta kunna vara samma person som de två översta)
- En bil (om jag ska kunna skjutsa er måste det ju vara i någonting?!)
- Så mycket pengar att jag inte behöver jobba alls i livet
- En lyxvilla någonstans där det är sommar året runt
- Ett spökslott (sånt som dom har i Mysteriet på Greveholm), detta slott ska vara i sverige för jag vill ju kunna prata svenska med spökena.

Ja, denna lista kan göras lång, men om peter har några mer funderingar på var jag önskar mig så kan han be mig göra en till =)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag kan ge dig min bror? Visst funkar det? :)

2009-01-20 @ 18:26:22
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Peter

jag ville ha nåt normalt juuu! inte en massa djävla horor, åhhhh....



bra att du lär natalie! hon kan behöva det :D

2009-01-20 @ 18:26:44
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Mimmi

ny blogg, läs och komentera, kram

2009-01-20 @ 18:49:45
URL: http://backindays.blogg.se/
Postat av: Frida : )

Hahah, frida!

Heerreeguuud asså! FRIDA! , aaah! , förlåt lixom! , men haha! åhh!



Ifall du ger mig alla dina pengar kan jag fundera på att sälja mig lite.

2009-01-21 @ 21:29:47
URL: http://frigus.blogg.se/
Postat av: Frida : )

: (

2009-01-21 @ 21:30:42
URL: http://frigus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0