HEUREKA!

Nu har jag slutat för dagen, och klockan är inte ens 14! Torsdagar är sköna. dock så har jag slutat vid den här tiden nästan alla dagar i vecka pga att lärare har varit sjuka. Mycket bra, hehe.

På fysiken så hade Kjell (våran lärare) med sig ett akvarium med vatten, och två oöppnade Colaburkar, en med vanlig cola och en med cola light. Han stoppade ner den vanliga colan först, och den sjönk till botten. Sedan när han stoppade ner lighten så flöt den! Mycket mysiskt.

I helgen så fyller peter 18 år! ska dit på middag, med en massa människor, ska bli jättekul! jag och natalie håller på med en present, den kommer bli hur bra som helst. (peter kanske visar i sin blogg sedan, om han tycker om den, heheh)

Nu sitter jag i ett grupprum på skolan, tänkte försöka plugga lite. jag har en körlektion kl 15.15 osm jag ska till, så jag har ju tid.



Jag vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Det kommer bli as bra present ^^



du e inte ensam som vill ha sommar.. :/

2009-01-15 @ 20:43:29
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Madeleine

SV: vist är jag ;) haha.



tagga sommar !

2009-01-15 @ 21:41:25
URL: http://madeleeinep.blogg.se/
Postat av: Frida su

Jooooooooooooooooooooo jooooo och jag är svart...svarta gubben. Fast jag har overall på mig. Tror du gubbar har overall?



Det händer.



Hehehehehehehehheheeh nuuuuu vaaar jaaag knäääääääpp. Hur är läget, en fredeliedag som denna? Heeeeeeeeeeeeeeeejs!

2009-01-16 @ 09:05:22
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0