ATT FÅNGA EN FJÄRIL

vad är värre än en måndag? jo, en måndag då det SNÖAR! jag blir så less.
fast något roligt var när jag och linda var på iksu och tränade punch out, det var asjobbigt, även om vi skrattade bort mycket tid, heheh! =D
fast egentligen är det som en onsdag kom jag på. och onsdagar är bra för då är det hälften till helg! btw så kan ni få se hur mina veckor ser ut psykiskt:

måndag: för hjärndöd för att känna något
tisdag: inser att det är jäääävligt långt till helgen
onsdag: längtar tills dagen är över för då vet man att det är mindre än hälften kvar
torsdag: snart helg, håll ut!
fredag: helg och jag är lycklig!!

och justja, jag natalie och martina gjorde vår pjäs på engelskan idag! det var skönt att få det bortgjort, fick vg+ på den muntliga och g- på det skriftliga, vad hände?

sen så har jag 1 kg margarin i kylen (fräscht?) som jag köpte på maxi för ett tag sen för 5 kr, och det var ju asvärt! men nu tror jag att den håller på att bli gammal så jag måste baka typ!

nu måste jag duscha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄVLA LARS winnerbäck HAN SUGER ! ! ! ! ! !!!! !!! !! !! !!!!!!!!! !!! !! ! ! ! ! !! !! !! !! !!

2009-04-01 @ 12:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0