MIN DRÖM ÄR DIN

okej den här veckan kommer väl inte bli så jättedålig ändå. visst, det är redovisning imorn på engelskan, biologiinlämning på tisdag och svenska nationella på onsdag (I 5 JÄVLA TIMMAR!!!). men sen är vi ändå ledig torsdag och fredag! dock är det bara ett litet litet utvecklingssamtal på torsdagen vid 10.30, men det gör inget. är ju trots allt ledig. och på dom dagarna har jag bestämt mig för att göra nytta. vet inte än vad jag ska göra, men jag ska göra sånt som behövs göras (och kanske hälsa på linda på draggen)

jag har det ganska mysigt just nu ändå. sitter och badar fotbad och drömmer mig bort.

nu ska jag googla på disneyfigurer

Kommentarer
Postat av: Peter

"jag har det ganska mysigt just nu ändå. sitter och badar fotbad och drömmer mig bort.



nu ska jag googla på disneyfigurer"



Höhö är det någon som längtar att komma till USA och vara med mig kanske? ;D

2009-03-30 @ 02:24:02
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Natalie

Peter - du är en bög. ^^



Frida, jag säger att du ska vara Ariel :D Det skulle vara as bra ^^





2009-03-30 @ 08:30:59
URL: http://thebang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0