IM FALLING IN LOVE WITH YOUR FAVORITE SONG, IM GONNA SING IT ALL NIGHT LONG

För några månader berättade mamma att hon, för länge sedan, brukade känna någon slags av närvaro när hon var nere i källaren och eldade. Där, innanför pannrummet finns ett litet vedrum, och det är där hon har sagt att hon har känt något.
Men det liksom hade förvunnit med åren sa hon. Ikväll började vi prata om det igen, och jag frågade om hon brukade känna något nu. Och hon svarade att hon brukade det. Och jag blev jättetaggad för jag tycker det är hur spännande som helst och frågade när det var sist. hon sa att det var igår. igår. IGÅR. det där rummet är bredvid mitt rum, där jag sitter nu. det är sjukt spännande och liiiiite läskigt, faktiskt.
men ändå, om det spökar här vill jag ju veta vem "spöket" är. det brukar väl ändå vara någon som antingen bott här tidigare eller har något med släkten eller familjen att göra (f.d. troget "Det okända" fan). JAG VILL VETA!!

Kommentarer
Postat av: Linda

fan vad läskigt :O

jag hade typ inte vågat sova då :P

2009-03-29 @ 00:27:58
URL: http://automatickid.blogg.se/
Postat av: Peter

Spökjakt hemma hos dig ? :D

2009-04-22 @ 03:00:32
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0